Историята на международния транспортен и логистичен партньор AsstrA-Associated Traffic AG e 26 години непрекъснато развитие. През годините AsstrA постигна успех не само в бизнеса, но и в прилагането на концепциите за устойчиво развитие и социална отговорност. Тези концепции са най-пълно отразени в Глобалния договор на ООН и Програмата на ООН за устойчиво развитие до 2030 г. Договорът и Дневният ред са предназначени да осигурят проспериращ живот на цялото човечество. Например Дневният ред поставя 17 цели, които са от съществено значение за просперитета и развитието на нашата планета. Сред тях са изкореняването на бедността, глада и безработицата, изкореняването на неравенството, качественото здравеопазване и образование, опазването на ресурсите, икономическия растеж и иновациите. Чрез изпълнението на тези цели членовете на ООН се стремят да създадат достойни условия за живот на индивида и обществото. AsstrA систематично спазва принципите на Глобалния договор на ООН и прилага целите на Дневния ред на ООН във вътрешните и външни отношения на компанията. AsstrA изгражда честни и взаимноизгодни отношения с Клиенти, Партньори, доставчици, собственици и служители, а също и с обществеността като цяло. Всеки служител на компанията се придържа към корпоративните ценности, благодарение на които AsstrA с право се счита за идеалния Партньор в областта на логистиката от тези, които работят в полза на развитието и просперитета на обществото и околната среда.
ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ
-
ИКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ НА БИЗНЕСА
AsstrA е модерна конкурентоспособна и продуктивна компания. Една от гаранциите за конкурентоспособност и високо качество на услугите е съответствието на системата за управление на бизнес процесите с международните стандарти за управление на качеството, управление на околната среда и управление на безопасността и здравето на персонала ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, както и индустриалните стандарти в областта на логистиката SQAS и GDP. Системата за управление на AsstrA е в пълно съответствие със законите и международните разпоредби. AsstrA е член на много международни индустриални организации, включително FIATA, BAME и др. Участието в организации от това ниво позволява на AsstrA да подобри качеството на обслужване и да остане надежден партньор във всяка икономическа реалност. Екипът на AsstrA се фокусира върху иновациите и маркетинга, достига нови висоти и постоянно подобрява показателите за ефективност KPI. Служителите на компанията се придържат към ценностите на честното и прозрачно бизнес поведение. В допълнение, благодарение на глобалното присъствие в 22 държави и участието в международни организации, многоезичието и мултикултурализмът са се превърнали в характерни черти и ценности на AsstrA.
ОТГОВОРНОСТИ НА ASSTRA КЪМ КЛИЕНТИ И ДОСТАВЧИЦИ
AsstrA цени доверието и финансовото благополучие на потребителите и доставчиците. Компанията изгражда сътрудничество на принципите на взаимна изгода и прозрачност. Служителите на компанията осигуряват постоянно качество и безопасност на предоставяните услуги, както и контролират и анализират качеството на обслужването. AsstrA е изградила стил на индивидуална работа с потребителите, за да изпълни всички изисквания и желания на клиентите. Системата за сигурност на AsstrA помага да се предотврати предоставянето на услуги, които не отговарят на изискванията за качество, и да се провери компетентността и надеждността на доставчиците. От своя страна доставчиците си сътрудничат с AsstrA въз основа на дългосрочни договори, така че тяхната надеждност и ефективност са не само доказани на практика, но и законово гарантирани..
ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА
AsstrA прогресивно провежда политика, насочена към опазване на околната среда. Целите на корпоративната политика съответстват на глобалните задачи за поддържане на екологичната безопасност и рационално използване на природните ресурси. Компанията предприема ефективни мерки за постигане на тези цели. На първо място, AsstrA ясно спазва изискванията на законодателството и добрите практики в областта на екологичната безопасност. За нас е важно партньорите на компанията и доставчиците също да спазват екологичните изисквания. Затова AsstrA избира доставчици и организира доставки в съответствие с всички екологични стандарти. AsstrA следва политика за енергийна ефективност и последователно намалява консумацията на енергия и материали. Служителите на AsstrA разработват устойчиви транспортни решения, които отчитат изискванията за екологична безопасност, анализират въздействието върху околната среда и предприемат мерки за предотвратяване на замърсяването. AsstrA следи за въздействието върху околната среда и редовно оценява ефективността на предприетите мерки за постигане на екологична безопасност. AsstrA също така провежда екологични образователни програми за служители, публикува доклади за опазване на околната среда и насърчава образованието в областта на опазването на природата. Едно от последните постижения на компанията в областта на опазването на околната среда е прилагането на програмата „Зелен офис“, разработена в съответствие с изискванията на организацията Greenpeace.
СОЦИАЛНИ ОТГОВОРНОСТИ КЪМ СЛУЖИТЕЛИТЕ
Благосъстоянието на служителите е ключова ценност на AsstrA, защото без тяхната добре координирана работа нямаше да има цялостен успех. Компанията носи отговорност за безопасността и благосъстоянието на служителите. Социалната отговорност на AsstrA е многоизмерна концепция. Тя включва стриктно спазване на трудовото законодателство, санитарните и техническите стандарти за защита на труда и предоставянето на социални гаранции. AsstrA въведе свои принципи и правила за управление на персонала, чието прилагане допринася за създаването на безопасна, здравословна и продуктивна атмосфера в екипа. Политиката на компанията по отношение на човешките ресурси засяга въпросите за достойни условия на труд, мотивация на служителите, недопускане на дискриминация и защита на човешките права. AsstrA предоставя равни възможности за кариерно и личностно израстване на служителите. Динамиката в развитието на структурните и бизнес области дава възможност за създаване на нови работни места, намиране и насърчаване на местни таланти. AsstrA стимулира професионалното развитие на служителите, като подкрепя организационните промени и насърчава мобилността в екипа. AsstrA се фокусира върху работата в екип, така че не само служителите, но и ръководството участват в решаването на работни и организационни проблеми. В същото време всеки член на екипа може да сподели своите идеи с ръководството, да подобри условията на работа и да отвори нови перспективи.
-
AsstrA отчита голямото търсене на спедиторски услуги и липсата на квалифицирани служители в областта на логистиката и спедиторската дейност. AsstrA активно инвестира в обучението на млади професионалисти, сътрудничи с водещи университети по въпросите на заетостта и набира талантливи и трудолюбиви студенти, завършили технически и хуманитарни специалности. Компанията организира обучение на млади служители без трудов стаж, предоставя им специално разработени учебни помагала и осигурява достъп до цяла електронна библиотека, организира семинари, видео курсове и насърчава самообучението. Студентите от различни специалности преминават преддипломна практика в компанията, имат възможност да стажуват и получават всички възможности и инструменти за успешно кариерно израстване. По този начин AsstrA допринася за образованието, борбата с младежката безработица, както и за развитието на цялото общество.
-
-
- Създаване на ефективно функционираща система за управление на сигурността на веригата за доставки, в която AsstrA е изцяло отговорна за своята част от веригата и действа като логистичен доставчик
- Намаляване броя на нарушенията на сигурността и въздействието на нарушенията на сигурността чрез ефективен контрол и управление на риска
- Осигуряване на устойчивост и непрекъснатост на веригата за доставки на потребителите и запазване на активите на всички участници във веригата за доставки.
- Укрепване на имиджа на надежден Партньор и репутацията на AsstrA на пазара на логистични услуги
- Ефективна ангажираност на AsstrA със заинтересованите страни по въпросите на сигурността
Основната цел на Политиката за сигурност на веригата за доставки е нейното интегриране с всички бизнес принципи и бизнес процеси на AsstrA. Ключът към това е участието на всеки служител в процеса на защита на веригата за доставки.
-
- Определяне на границите на участъка от веригата за доставки, за която компанията отговаря като логистичен доставчик
- Идентифициране на рисковете, оценка на уязвимостите и сценарии на заплахи за сигурността на участък от веригата за доставки, предприемане на превантивни мерки за предотвратяване на случаи на пробиви в сигурността на веригата за доставки
- Пълно и навременно прилагане на стандартите за безопасност и изискванията на потребителите
- Изготвяне на план за сигурност на участъка от веригата за доставки и DIS (система за данни и информация) за безопасност на потребителите
- Непрекъснато взаимодействие между структурните подразделения на компанията и съответните подразделения на потребителя за гарантиране на сигурността на веригата за доставки
Ние непрекъснато подобряваме нашите процеси на политика за сигурност, провеждаме качествен анализ на индустриалните тенденции и иновации и ги прилагаме в бизнеса на AsstrA.