Физическото износване, отрицателното въздействие на реагентите и лошото качество на пътната настилка правят гумите популярен продукт.
ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ
-
- гуми за леки автомибили,
- гуми за камиони,
- гуми за велосипеди,
- гуми за мотоциклети.
-
- покрити микробуси,
- дълги превозни средства,
- манипулатори.
В допълнение към използването на пътни превозни средства, ние също така превозваме гуми с морски плавателни съдове, за да оптимизираме логистичните разходи за големи пратки.
-
- Вътрешните и външни гуми са защитени от влиянието на слънцето и дъжда с тента или брезент, тъй като по-често се транспортират в камиони с открита каросерия.
- Ако вътрешните гуми се транспортират заедно с протектори, протекторите се обработват с талк.
- Допълнителните фрагменти са опаковани в отделен контейнер: капачки, макари и клапани.
- Лентите за джанти се транспортират в пакети от 5 до 20 броя.
-
- За транспорт се използват камиони или изцяло метални затворени каросерии.
- Налягането в гумите се намалява до 25% от работното.
- Гумите се подреждат на палети по 4-8 броя в един палет.
- В каросерията гумите се разпределят според радиуса на колелото.
- При товарене и разтоварване се използва манипулатор: безопасен, ефективен и икономичен начин.
- Практичен начин за транспортиране на гуми е да ги поставите настрани в багажното отделение в хоризонтално положение. При вертикално транспортиране гумите се закрепват с ремъци.
-
- Когато се транспортират с открити полуремаркета и бордови превозни средства, гумите са защитени от въздействието на атмосферните валежи и ултравиолетовото лъчение.
- При транспортиране на гумите в каросерията те се фиксират здраво с помощта на палети.
- Чистотата на вътрешните повърхности на каросерията се контролира преди натоварване.
- При необходимост, при поискване, на Клиента се предоставя допълнителна опаковка на гуми.