Настъпването на пролетта бележи началото на сезона за доставка на торове, който играе важна роля в селското стопанство и гарантира добивите на културите. Търсенето на железопътен транспорт на торове от Узбекистан и Казахстан до Европа непрекъснато нараства в съответствие с нуждите на заинтересованите страни в селското стопанство.
Железопътният транспорт предлага няколко ключови предимства за транспортиране на торове, включително предвидимо време за доставка и оптимални разходи за големи обеми. Железопътните вагони обикновено имат товароносимост от 66 до 68 тона.
Данните на логистичната компания AsstrA потвърждават ръста на железопътния транспорт на торове. През последния период от заводите в Казахстан са изпратени повече от 300 вагона. Selitra и Ammophos са най-популярните видове торове, транспортирани от екипа на AsstrA от Казахстан до Европа.
Най-изнасяните торове от Узбекистан включват карбамид, селитра, сода, NPK и калиеви торове.
Популярни дестинации за железопътни превози на торове са маршрутите от Казахстан до Латвия, Литва и Полша. Доставките от Узбекистан се осъществяват в значителни обеми до пристанищата в Поти, Грузия и балтийските пристанища, където торовете се претоварват на морски плавателни съдове за по-нататъшна доставка.
AsstrA предлага пълна гама от услуги за железопътен транспорт на торове, включително доставка до гарата, осигуряване на вагони и заплащане на тарифите за целия железопътен превоз.
Дмитрий Гербер, ръководител на железопътния транспорт за ОНД, коментира: „Железопътният транспорт е надежден и ефективен начин за транспортиране на торове от Казахстан и Узбекистан до Европа. Непрекъснато усъвършенстваме нашите логистични решения, за да осигурим ефективен и надежден транспорт на торове, отговарящ на най-високите стандарти за качество и безопасност.“
Свържете се с експертите на AsstrA, за да изчислите разходите за железопътен транспорт на rail.cis@asstra.com
Автор: Malika Arzueva.