Дмитрий Кролов
Анна Смирнова
Докладът на Transport Intelligence Global Freight Forwarding 2022 показва, че през 2021 г. световният спедиторски пазар се е възстановил и е надхвърлил нивата си отпреди пандемията. Според проучванията световният пазар на спедиторски услуги е нараснал с 11,2 % през 2021 г. и се очаква да нарасне с 5,7 % през 2022 г. Участниците на пазара трябва да предприемат решителни действия, за да гарантират, че секторът ще продължи да се развива в съответствие с обвързващите цели на ЕС за постигане на неутралност по отношение на климата до 2050 г. и „Стратегията за нулево нетно потребление“ на британското правителство.“
„За компании като AsstrA въвеждането на транспортни решения с ниски емисии е свързано не само с околната среда, но и с икономиката. Неотдавнашното увеличение на разходите за енергия, недостигът на суровини и желанието за диверсификация от руския газ предизвикаха по-голям интерес към екологичните решения при проектирането на складове и логистични процеси. В хода на тези решения ще бъдат постигнати по-големи търговски обеми и бизнесът ще расте. Оптимизирането на процесите ще помогне на транспортните и логистичните компании да управляват търсенето и ефективно да се адаптират към бързите промени и развитие. Точно затова стартирахме нашата стратегия ESG (Екологично, социално и корпоративно управление), за да направляваме рамката за устойчиво развитие в AsstrA“, казва Дмитрий Кролов, мениджър „Устойчиво развитие“ в AsstrA-Associated Traffic AG.
„Подходът на AsstrA към устойчивото развитие има три стълба: устойчив растеж на предприятията, социално развитие и отговорност и опазване на околната среда. Компанията следи емисиите си на въглероден диоксид и има планове да минимизира отрицателното въздействие върху околната среда. Целта ни е да намалим емисиите си на въглероден диоксид с 25% до 2025 г. и с 50% до 2030 г.“, добавя Анна Смирнова, ръководител на AsstrA Industrial Project Logistics във Великобритания.
Автор: Анета Ковальчик.